VALTAKUNNALLINEN PIONEERI- JA SUOJELUJOTOS Marski 2018

Pohjan Pioneerikilta ry järjestää perinteisen, vuosittain järjestettävän valtakunnallisen Pioneeriaselajin Liitto ry:n pääkoulutustapahtuman, Pioneeri- ja suojelujotoksen. Tänä vuonna jotos järjestetään yhteistyössä Iisalmen reserviläisten ja Iisalmen reserviupseereiden Sandels-jotoksen organisaation kanssa. Jotos on kilpailumuodossa toteutettava koulutustilaisuus. Jotos järjestetään 21.-22.7.2018 Iisalmessa, Kainuun Prikaatin tukemana.

Toivotamme tervetulleiksi kaikki reservin pioneerit, suojelumiehet ja muut reserviläiset kamppailemaan MARSKI 2018 -jotoksen voitosta. Luvassa on haasteita joiden avulla kerrataan jo opittua ja opitaan jotain uutta niin aselajiosaamisen kuin yleissotilaallisten tehtävien muodossa.

Partioiden (3-5 henkilöä) on ilmoittauduttava kirjallisesti 31.5.2018 mennessä kilpailuorganisaatiolle: heikki.e.jyrinki(at)gmail.com

Ilmoittautumistiedoissa on oltava:

1. Joukkueen nimi, yhdistävä tekijä, taustayhteisö, kurssi (vast), joukkueen yhteyshenkilö
  2. Kaikkien osalta täydellinen nimi: sukunimi, etunimet
  3. Syntymäaika
  4. Osoite
  5. Sotilasarvo ja aselaji
  6. Mahdolliset ruoka-aineyliherkkyydet
  7. Matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite
  8. Majoitus- /ruokailutarve 20.7.2018 saapuville kilpailijoille

Toimitsijoiksi kutsutaan tehtäviin halukkaita henkilöitä edellisvuosien tapaan. Toimitsijoiksi haluavien on ilmoittauduttava 31.5.2018 kuluessa kirjallisesti em. osoitteeseen ilmoittamalla kohtien 2-7 mukaiset tiedot sekä oman erityisosaamisensa.

Tapahtuma järjestetään puolustusvoimien vapaaehtoisena harjoituksena.POHPIONP Kainuun Prikaatista tukee jotoksen järjestelyjä.

Toimitsijoiden tulee saapua paikalle 20.7.2018 klo 10.00 mennessä ja kilpailijoiden 21.7.2018 klo 09.00 mennessä. Kilpailijat ja toimitsijat varustetaan tarpeen mukaan.Vierailijoilla on mahdollisuus tulla tutustumaan jotoksen kulkuun myöhemmin ilmoitettavan aikataulun mukaan. Halukkaat voivat ilmoittautua samaan sähköpostiosoitteeseen, otsikolla ”vieraaksi”.

Jotokseen liittyviä lisätietoja saatte osoitteesta www.pioneerijotos.fi tai sähköpostitse allekirjoituksen osoitteesta.

Pohjan Pioneerikilta ry

Heikki Jyrinki